October 17, 2008

Баярлалаа

Бид энэ үгийг өнөөдөр их олон хэлдэг болжээ. Арай өнгөрсөн үеийн хэллэгээр бол Гялайлаа гэдэг үгийг.
Намайг хөглөж надад урам зориг өгсөн, хорсол зэвүүцлийг төрүүлж намайг хурцалсан хүмүүстээ баярлалаа. Хорвоогийн нарийн явлуудын учир утгыг олоход тусалж байсан эрхэм багш нар, найз нөхөд, шавь нартаа гялайлаа.
Энэ биеийг маань төрүүлж өсгөсөн аав ээждээ баярлалаа. Ухааныг минь бас ургуулж өгсөнд баярлалаа.
Өнөөдөр надад ухаарал хайралдаг, маргааш надад ухаарал хайрлах, ба ухаарлыг магад надаас авах хүмүүс та нартаа дахин дахин талархлаа. Талархах ч болно.

4 Сэтгэгдэл:

Anonymous said...

bi bol burhan daisan hoyortoo l bayarlalaa gej helmeer bdag yum...

GanbatD said...

Дайсандаа бол болох л юм. Бурхан гэдэг нь нөгөө жинхэнэ Бурхан бол хэлхэд жаахан түвэгтэй юм даа тийм ээ

Anonymous said...

hehe, burhantai uchirch boloh tsoriin gants bolomjtoi gazar ni zuud yum. Minii bodloor shuu dee.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.