November 10, 2008

Учиртай... гэж

Алтан дэлхийд төрсөн минь учиртай

Аавын гэрийн амар тайвныг эвдээд би

Ачит эхээ арван сар зовоосны эцэст

Алаг үр нь болж баярлуулах гэсэн юм би

Алтан дэлхийд төрсөн минь учиртай

Гэрэлт орчлонд төрсөн минь учиртай

Гэмгүй шувуудын үүрийг эвдэж өндгийг нь няцлаад

Гэрсүү сууж ухаан орсныхоо эцэст л

Гэнэн насаа өрөвдөж зовж явах гэсэн юм би

Гэрэлт орчлонд төрсөн минь учиртай

Алаг дэлхийд төрсөн минь учиртай

Адуу манаж дассан атархан тал нутагтаа

Анхныхаа дурлалтай учирч эмзэг сэтгэлээ уяраагаад

Аз дутаж амьдралын турш мөрөөдөх гэсэн юм би

Алаг дэлхийд төрсөн минь учиртай

Тоост хорвоод төрсөн минь учиртай

Тохойн чинээхэн үрийнхээ шөнийн уйлахыг сонсож

Төрсөн эцгийндээ авч ирсэн зовлон баяр хоёрыг

Тоо ёсоор нь өөрөө амсаж мэдэх гэсэн юм аа би

Тоост хорвоод төрсөн минь учиртай

Дуулим хоорвоод төрсөн минь учиртай

Дуулаж суугаад ээжийнхээ уйлхыг нь үзэх гэж

Дуунд тийм чадал шингэж байдгийг мэдээд

Дуу өөрөө зохиож дуутай хамт амьдрах гэсэн юм би

Дуулим хорвоод төрсөн минь учиртай

Хөрст дэлхийд төрсөн минь учиртай

Хүлгийн зоо болсон төрсөн нутагтаа амьдрах гэж

Хүүгийн сэтгэлээр эх орондоо хайртай байсан гэж

Хойч үеэрээ ам бардам хэлүүлэх гэсэн юм би

Хөрст дэлхийд төрсөн минь учиртай

3 Сэтгэгдэл:

gan said...

tursun udriin mend hurgie shn bayrlaarai :D

Anonymous said...

torson odriin mend hurgey

Anonymous said...

Баярлалаа хүмүүс ээ.